Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dostawa dwóch nowych jachtów pełnomorskich

Goleniów: Dostawa dwóch nowych jachtów pełnomorskich
Numer ogłoszenia: 300076 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Sportowa 25, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182104, 4071502, faks 091 4182104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.goleniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch nowych jachtów pełnomorskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch nowych jachtów pełnomorskich, z których każdy musi posiadać następujące parametry: 1. Dane techniczne Kategoria projektowa CE: min. B Długość: min. 9,50 m Szerokość: min. 3,50 m Zanurzenie z balastem: max. 1,50 m Wysokość w kabinie min. 1,90 m Koja: min.8 osób (2 osobowa kabina dziobowa-zamykana, 2 kabiny 2 osobowe na rufie zamykane, 2 dodatkowe miejsca do spania - rozkładane koje w mesie) 2. Kadłub: - laminat (kolor: biały) - stała płetwa sterowa - łożyskowany ster - dno pomalowane farbą antyosmozową i antyporostową - stały balast 3. Pokład - laminat (kolor biały) - okucie dziobnicy z rolką na kotwicę (trap dziobowy z kotwicą) - kosz dziobowy i kosze rufowe - luk kotwiczny - listwy odbojowe - knagi cumownicze dziobowe i rufowe (min. 6 szt. (2 na dziobie, 4 x na rufie) - słupki relingowe z podwójnym relingiem (stal nierdzewna) - 2 szyny foka z wózkami - 2 poczwórne stopery lin - 2 poczwórne bloczki kierunkowe, łożyskowane - 4 kabestany samowybierające (2 fałowe, 2 szotowe) - 2 korby kabestanowe - okna boczne, - 2 handrelingi 4. Kokpit - samo odpływowy kokpit - min. 2 bakisty rufowe - luk kotwiczny - suwklapa i sztorcklapa zamykana na klucz (zamek nie kłódka) - bakista na butlę gazową (z testerem wycieku gazu) - kolumna sterowa z kołem i relingiem oraz kompasem magnetycznym - zapasowy rumpel - panel sterujący silnika - drabinka kąpielowa - zejściowa - 2 kieszenie na liny (fały) - podłoga i siedzenia antypoślizgowe - min. 2 bakisty 5. Takielunek - ożaglowanie typu slup, fały sprowadzone do kokpitu - maszt + bom (profil aluminiowy - fok rolowany (sztywny sztag z rolerem) - grot pełnolistwowy z 2 refami - takielunek stały z lin nierdzewnych - dodatkowy sztag - komplet olinowania ruchomego (szoty, fały, talia grota, obciągacz bomu) - pokrowiec na grota, foka (lazy Jack) - worki na żagle - światła nawigacyjne, kotwiczne, silnikowe i oświetlenie pokładu 6. Wnętrze - zabudowa ze sklejki wodoodpornej mahoniowej zabezpieczone przed działaniem wody poprzez lakierowanie - zamykane kabina dziobowa i rufowa - pomieszczenie toalety w całości wykonane z laminatu z manualną toaletą i zbiornikiem na fekalia min 60l, prysznic, umywalka, szafka, półka na przybory. - stolik nawigacyjny z siedzeniem - stół w mesie - radio z odtwarzaczem CD - kuchenka 2 palnikowa na kardanie + instalacja gazowa z zaworem odcinającym, piekarnik - lodówka - podwójny zlewozmywak, kran na ciepłą i zimną wodę - półki na naczynia, przybory nawigacyjne, szafa na sztormiaki, bakisty pod kojami - oświetlenie poszczególnych przedziałów w wewnątrz - materace na koje - gaśnice - 2 szt. (1kg, 2kg) 7. Instalacja wodna - zbiornik wody pitnej min. 200l. - instalacja wody zimnej i ciepłej - podgrzewacz wody 40l. - pompa zęzowa (ręczna) 8. Instalacja elektryczna - tablica elektryczna, wskaźnik ładowania akumulatorów, wskaźnik poziomu paliwa, wody i fekaliów - wyłącznik główny prądu - 2 akumulatory żelowe 2 x min. 105 Ah , akumulator rozruchowy min. 80 Ah - 2 gniazda 12V - 2 gniazda 230 V (łazienka, stolik nawigacyjny) - światła nawigacyjny,(trójsektorowe, kotwiczne, silnikowe) i oświetlenie pokładu (pod salingami) - instalacja pozwalająca ładować akumulatory z silnika - elektryczna pompa zęzowa - elektryczna pompa wody zimnej, ciepłej 9. Silnik - nowy silnik diesel min. 20 kM, z odpowiednio dobraną śrubą napędową - pomieszczenie silnika wygłuszone - zbiornik paliwa min. 80l. 10. Elektronika - echosonda - log - wiatromierz - GPS - VHF 11. wyposażenie ratunkowe zgodne z kategorią B (rejon pływania Morze Bałtyckie) - koła ratunkowe atestowane - 4 szt. (2 szt. wyposażone w pławkę świetlną, tyczkę z flagą i rzutką) - pagaje - 2 szt. - odbijacze - 6 szt. - bosak - 1 szt. - kotwica - 1 szt.(z łańcuchem i liną kotwiczną) - cumy - 4 szt. (min 15m. gr.10) - pasy ratunkowe - 8 szt. - szelki bezpieczeństwa z linami - 8 szt. - rakietnice - 6 szt. kolor czerwony - pławka dymna - 1 szt. 12. Inne: - ogrzewanie 13. Dokumenty - deklaracja zgodności CE (lub świadectwo pomiarowe) - instrukcje obsługi (jachtu, silnika, kuchenki, lodówki, instalacji elektrycznej, wodnej) 14. Wymagany okres gwarancji - 24 m-ce Zamówienie obejmuje dostawę dwóch nowych jachtów pełnomorskich do portu w Górkach Zachodnich - Przystań Narodowego Centrum Żeglarskiego AWF wraz z wodowaniem i przygotowaniem do wypłynięcia na morze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 13.000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PeKaO S.A. 98 1240 3839 1111 0010 2170 2250. 1.4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach Wykonawca winien dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty lub złożyć oryginał w kasie, a do oferty dołączyć w sposób trwały kopię dokumentu posiadającego potwierdzenie (dokonane przez kasjera) złożenia w kasie wadium. 1.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.10. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 2. Zwrot wadium 2.1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, jeżeli: - wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, - wykonawca został wykluczony z postępowania, - oferta wykonawcy została odrzucona. 3. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 2.1. jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż dostarczył najmniej raz proponowany lub równoważny jacht pełnomorski o wartości łącznej nie mniejszej niż 300.000,00 zł za każdą dostawę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- deklaracja zgodności CE (lub świadectwo pomiarowe) - instrukcje obsługi (jachtu, silnika, kuchenki, lodówki, instalacji elektrycznej, wodnej) - dokument gwarancyjny

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana miejsca dostawy. 2. Przedłużenie terminu lub poprawienie warunków gwarancji. 3. Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4. Pozostałe zmiany: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goleniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.goleniow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 25, 72-100 Goleniów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2010-09-21 13:18:39 48KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-09-21 13:14:43 107,5KB 176 razy
2 Zalaczniki_do_SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert 2010-09-21 13:35:55 29,9KB 160 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 pytania_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-09-24 13:58:26 47KB
Wynik postępowania
1 uniewaznienie_postepowania.jpg 2010-10-15 12:08:59 108,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Małgorzata Zera 21-09-2010 13:14
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Małgorzata Zera 21-09-2010
Ostatnia aktualizacja: Małgorzata Zera 15-10-2010 12:08